SMANAGER.pl - oficjalne forum dyskusyjne Strona Główna

Choose language:


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Woytek
2012-04-07, 22:05
Błędy w TESTACH
Autor Wiadomość
Hyziu
ShoutBox Team



Skąd: Gniezno
Wysłany: 2011-07-25, 18:51   Błędy w TESTACH

Tema służy do przedstawiania błędów w testach nowego Silnika. Proszę nie zkaładać nowych tematów dotyczących pojedyńczych błędów tylko zgłaszać je w tym miejscu. Wojtkowi będzie sładniej ogarnąć jeden temat niż kilka.
 
 
 
robcio2x8


Skąd: Gla
Wysłany: 2011-07-25, 18:57   

robcio2x8 napisał/a:
Ja dodam jeszcze od siebie, ze zawodnicy z najlepszym wynikiem punktowym zostali przypisani do 14 zamiast do 15 biegu :-D
 
 
Henka
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-25, 20:06   

U mnie do 15 biegu wystawiło Perkowskiego który zdobył do biegów nominowanych 1 punkt (0, 1*, 0, 0) !! i Stąśka który ujechał tylko 3 pkt. (1*, -, 0, 2*) a najlepszego zawodnika czyli Breja który zdobył 12 pkt. (2, 2, 3, 2, 3) nie wystawiło w ogóle . Brej jechał raz jako taktyk w biegu 7 .
Za to do 14 biegu wystawiło zawodników którzy mieli zdobyte do biegów nominowanych odpowiednio po Roch Bietrzycki - 7 pkt. (2, 2, 2, 1) i Ireneusz Szymczak - 4 pkt (2, 1, 1, 0)

http://www.smanager.pl/te...ion=live&id=202
 
 
Me-to



Skąd: Czudec
Wysłany: 2011-07-25, 21:04   

Jechałem równocześnie zwykły sparing i mecz testowy który stanął po 10 biegach i dokończył się po kilku godzinach, w 9 biegu pojawiły sie dziwne zapisy:
Wyniki 9 . biegu:
{id=64838}, {id=336266}, {id=340119}, {id=100334} (3 : 3) 13 : 41
Czasy:Dojazd do 1. łuku: 4.89s 5.43s 6.34s 6.42s
1 okrążenie: 17.69s 20.6s 20.64s 704s
2 okrążenie: s 32.1s 36.46s 36.49s
3 okrążenie: s 46.46s 52.24s 52.5s
META: 60.85s 68.16s 68.49s 704s

po objechaniu 15 biegów zamiast nazwisk pojawuły sie ID zawodników, mecz nie widnieje w zakładce rozegrancyh meczy testowych. Pomijam fakt że najszybsi na starym silniku są najwolniejsi na nowym:P
 
 
Sebas
Jestem zajebisty



Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2011-07-25, 21:14   

Ja mam kasę za testy oraz mecz został rozegrany po kilku godzinach.
Widac tylko id zawodników, ponadto nie ma tego meczu w "rozegrnych".
 
 
Grzechu
White Dragons



Skąd: Zwolle
Wysłany: 2011-07-25, 21:58   

Do 13 biegu bylo wszystko ok. Potem cos sie zacielo na pare minut i nie moglo przeskoczyc na biegi nominowane.
Potem w biegach nominowanych nie moglem zmienic zawodnika. Nie bylo kolek na ktore sie klika. I do tego biegi 14 i 15 byly zamienione. Znaczy zawodnicy, ktorzy powinni jechac w 14 jechali w 15 i na odwrot.
Pozdrawiam
 
 
Woytek



Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-07-25, 22:27   

W dniu jutrzejszym, również biegi mogą nie iść wg zwykłej rozpiski. Wciąż zbieram dane odnośnie zachowań i wyjątków silnika, który jest napisany od zera praktycznie, z konfiguracją a'la SM 1.2 (ze zmianami w formie i doświadczeniu). Jak się ustabilizuje sytuacja opisze więcej na ten temat.
 
 
faraon



Skąd: Egipt
Wysłany: 2011-07-25, 22:49   

nie da się też wgrać składu z "poprzednie mecze"
 
 
Wrzosy



Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-07-26, 00:13   

Wyniki 6 . biegu:
Marek Pawlina, Joel Watson, Walenty Misiorny, Patryk Łubiszewski (4 : 2) 26 : 10
Czasy:
Dojazd do 1. łuku: 5.12s 5.14s 5.2s 700s
1 okrążenie: s 17.54s 17.64s 17.83s
2 okrążenie: s 31.7s 32.01s 32.2s
3 okrążenie: s 45.91s 46.37s 46.47s
META: 60s 60.67s 60.79s 700s


co to znaczy to S w biegu 6 i 12 w tym meczu
http://www.smanager.pl/te...ion=live&id=401
 
 
 
Woytek



Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-07-26, 00:15   

czasy >=700s to kody specjalne: wykluczenia, defekty etc. To jest 1 do poprawki na jutro;)
 
 
robcio2x8


Skąd: Gla
Wysłany: 2011-07-26, 19:04   

Zatem dzis mialem okazje porownac dwa mecze rozegrane u siebie, na twardym torze przy tej samej pogodzie-jeden testowy a drugi normalny na obecnym silniku :-o :-)

Pierwsze co rzuca sie w oczy to pogorszenie czasow zawodnikow, czasy na nowym silniku sa gorsze o ok sekunde w porownaniu do tych obecnych...

Jako, ze nie ma oficjalnej informacji jakie zmiany w silniku nastapily zglaszam to jako uwage :-)

Po drugie zastanawia mnie czy w nowym silniku nie zwiekszylo sie znaczenie refleksu przy starcie na twardym lub czy nie zmniejszylo sie znaczenie XP? :-o

Mikołaj Święcki, ktory ma XP o 18 mniej od Mroczka, taka sama Sile, o 1 mniejsza TJ, o 3 mniejsza TS, no i o 12 wiekszy Refleks odstawia Mroczka na starcie o ok 0.3 sekundy i w ogolnym rozrachunku prezentuje sie lepiej (choc mozna to podciagnac pod losowosc gdyz czasy mniej wiecej byly zblizone jesli porownac pojedyncze biegi)

Tutaj oba mecze do podgladu:

http://www.smanager.pl/live.php?id=1432514 -spar
http://www.smanager.pl/te...tion=live&id=14 -test
 
 
Marek
Marasy Toruń


Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-07-27, 18:08   

opis przed relacją z meczu

Przejściowe opady z pewnością odstraszyły kibiców, dlatego na stadionie znajduje się jedynie kibiców. Kibice zgromadzili się przed stadionem by wesprzeć drużynę i zaprotestować przeciwko wysokim cenom biletów!!!
WYKUPIONO:
184 biletów na miejsca stojące
58 biletów na miejsca siedzące
61 biletów na trybunę krytą
16 biletów na miejsca VIP

1. Brak liczby kibiców którzy są na stadionie
2. Protestujący chociaż, że kibice są na stadionie, a ja mam dobre ceny biletów

a drugi błąd. nie mogę wyzwać na sparing testowy na środę 17.08
 
 
Marek
Marasy Toruń


Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-07-27, 18:12   

robcio2x8 napisał/a:
Pierwsze co rzuca sie w oczy to pogorszenie czasow zawodnikow, czasy na nowym silniku sa gorsze o ok sekunde w porownaniu do tych obecnych...


dziwne, bo ja zanotowałem poprawienie czasów ok. 1 s
 
 
Peterovsky
\o/ Team (5.27)



Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-07-27, 19:03   

Ja jechałem sparing testowy na betonie w słońce i zawodnik z najsłabszym TSem i XP oraz najlepszym TJ z seniorów robi komplet 15 pkt, gdzie na starym silniku na tym samym torze na tych samych warunkach robił mniej punktów niż 3 inni seniorzy. Teraz pytanie. Na nowym silniku zmniejszono wartość XP czy TS, bo jeśli TS to nowy silnik doprowadzi do tego, że wszyscy będą jeździć na grząskiej.
 
 
 
spoxik


Skąd: tarnow
Wysłany: 2011-07-27, 19:37   

nowy silnik jest w budowie. Poki co pewnie nie zwiekszona wagi ts jak w ktorejs wersji. Takze spokojnie dojdziemy i do idealu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgrey created by spleen created by spleen modyfied by SMANAGER.pl

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12